donderdag 27 januari 2011

EOTD: Golden Look


Ik heb besloten om vaker looks te posten, om te beginnen met een Eye Of The Day!  Deze look is één van mijn meer 'rustige' looks en is voor mij ideaal voor een zonnig dagje. Ik heb lichtbruine ogen (bij sommig licht zelfs groenachtig) en daarom gebruik ik het liefst aardetinten en goudkleurige tinten. Wat heb ik voor deze look gebruikt?

Eigenlijk is het maken van deze look heel simpel: ik heb maar twee kleuren oogschaduw en twee kleuren eyeliner gebruikt. Ik vind deze look heel handig voor als ik haast heb, maar er toch leuk uit wil zien.

Wat heb ik gebruikt?
* Sephora Eye Primer
* Sephora amethyst harmony 02 palette - roze/gouden kleur

* Pupa Shiny Metal (goud)
* Bourjois Clubbing Eye Liner 84 Brown Vibes

* GOSH Extreme Art Eyeliner nr. 20 (goud)
* Maybelline Define A Lash Mascara


Hoe heb ik het aangebracht?
Ik heb op mijn bewegend ooglid de roze/gouden kleur van Sephora aangebracht en in de arcadeboog Shiny Metal van Pupa. Vervolgens ben ik de twee kleuren gaan blenden, zodat ze mooi in elkaar overlopen. Daarna heb ik een gemiddeld bruin lijntje getrokken vlakbij mijn wimperrand. Dat heb ik goed laten drogen en vervolgens ben ik over datzelfde lijntje met de GOSH eyeliner heen gegaan. Tot slot heb ik mascara aangebracht.


Wat vind jij ervan? Is de look iets voor jou of niet je smaak?

1 opmerking:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...