donderdag 27 januari 2011

Pearl By Simone

All photos are courtesy of Pearl by Simone. All rights reserved.
Soms kom je spulletjes tegen die je gewoon instant blij maken. Pearl by Simone, is zoiets. Ik ben dit sieradenmerk al een paar keer tegengekomen en ik ben er helemaal verliefd op. En het leukste is nog: het is een hip Nederlands sieradenmerk! Kijk mee naar hun mooie collectie!

Picture: Pearl by Simone. All rights reserved.

Het eerste waar ik aan denk als ik de Pearl by Simone- sieraden zie is vrolijkheid. Wat ik erg mooi vind aan deze sieraden, is dat je kunt zien dat ze met zorg en detail zijn vervaardigd. Eigenaresse Simone Pearl Teullings importeert haar collectie wereldwijd uit grote steden als Tokyo, Parijs en New York. En daarnaast zijn de sieraden ook nog eens supervrouwelijk. Ik zie niet vaak sieraden waar ik écht helemaal weg van ben, maar bij dit merk krijg ik een hoog ik-moet-iets-daarvan-hebben-gehalte. Nog zoiets fijns: de prijs. Het sieradenmerk is betaalbaar waardoor er voor iedereen wel iets te shoppen valt.

Photo courtesy of Pearl by Simone.
Deze armband is absoluut mijn favoriet. Het is een soort slangenarmband en ik vind de kleur en de details helemaal fantastisch. Heb je uiteindelijk iets moois in de webshop kunnen vinden? Dan wordt het ook nog eens gratis thuisbezorgd. Ik zeg: Pearl by Simone onmiddelijk opslaan in je favorieten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...