maandag 23 mei 2011

New Addition | Supertrash Soft Pink Pumps

Rara, wat zit er in deze mooie tas? Wie mijn blog en wishlists goed bekijkt, weet dat ik hier al weken naar zit te verlangen. SuperTrash is een Nederlands merk opgezet door it-girl, voetbal- én powervrouw Olcay Gülsen. Haar winkel is een lust voor het oog, evenals haar kleding en accessoires. What did I get?
Weet je nog dat ik op zoek was naar dé perfecte pumps voor bij het feestjurkje, dat ik vorige keer in m'n Random Snapshots showde? I just found bliss. Ik had deze pumps al een tijdje op het oog, maar met het feestje in aantocht, vond ik het een goed excuus om ze te kopen. Maar... zouden ze qua kleur wel passen of juist vloeken? Quel horror!


Ik vind alles zo gorgeous! Van de chique tas tot de doos tot de schoenen zelf. Gelukkig voor mij, vallen de schoenen van ST vrij klein en kan ik er dus goed in met mijn te kleine voetjes. Het is een pump met platform dus je staat vrij stevig. En de kleur... Poederroze, I love it!


Zien jullie de gave details op de hak. Het is een soort ruw gestikt, net als de hiel. Ik vind het erg mooi en het maakt de pump net even wat spannender en stoerder, maar toch très vrouwelijk. Nog een pluspunt vind ik de open teen. Ik ben van plan een mooi zalmroze kleurtje op m'n nagels te dragen, het lakje van Ciaté. Door de kleur van de schoenen lijken mijn benen bruiner!



Ik heb deze beauties trouwens gekocht in de SuperTrash brandstore in Amsterdam.

Kijk voor meer info en alle verkooppunten van het merk op de website...



SuperTrash Brandstore
Leidsestraat 9
1017 NS Amsterdam

Wat vinden jullie van SuperTrash, en mijn laatste aankoop ;-) ?

4 opmerkingen:

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...