donderdag 2 februari 2012

❤Thank God It's Friday #4

Het is weer vrijdag en dus bijna weekend! Hier werd ik erg blij van afgelopen week...



Sneeuw! Het was maar een korte momentopname, maar van de week lag er toch echt even sneeuw in de straten. Hoewel ik geen fan ben van de kou, vind ik sneeuw wel iets magisch hebben. Edit: het is er weer! Deze keer wel heel veel in één keer, wat hier en daar wat problemen opleverde zoals met het openbaar vervoer enzo. Toch kreeg ik spontaan zin in warme chocolademelk (check!) en sleeën.

Midnight in Paris. J'adore Paris! Ben jij ook zo'n liefhebber van de Franse hoofdstad? Dan mag de film Midnight in Paris zeker niet aan je filmlijstje ontbreken. De film werd afgelopen jaar (in 2011) geïntroduceerd op het Cannes Film Festival en is van de hand van Woody Allen. Een leuk verhaal over liefde, plezier, fantasie, ambitie en intriges. Met o.a. Rachel McAdams, Owen Wilsen en Marion Cotillard. 

❤  Een schuimbad met Lush!  Deze soap bar kreeg ik van cadeau van mijn broer voor Sinterklaas. Ik wist niet dat als je hem verkruimeld dat er bubbels ontstaan. Fijne verrassing dus én zeer ontspannend :-)



De kans om mijn favoriete trui van Esprit te dragen. Hij is warm, hij is wollig en hij is wit. De ideale knit! Heerlijk om mij er de warme winterdagen mee door te helpen.

 Alvast fijn weekend gewenst!
❤ 
Liefs! 

2 opmerkingen:

  1. Haha alleen was ik er niet op bedacht dat er vandaag WEER sneeuw zou liggen toen ik dit artikel maakte. Thnx voor je comment! X

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...