dinsdag 7 februari 2012

Tip: Gift Boxes

 
Het is een ware hit geworden via internet: de gift boxen via een maandelijks abonnement schieten als paddenstoelen uit de grond. Welke boxen zijn er allemaal en hoe werkt het precies?

Elke maand een pakketje op de deurmat met nieuwe spulletjes om uit te proberen. Klinkt goed right? Inmiddels zijn er al heel wat giftboxen op de markt die dit systeem hanteren. Welke zijn er zoal allemaal?

De Glossybox is bij velen denk ik wel bekend. Hierbij krijg je per maand een box met vijf miniatuur producten en enkele fullsize producten. De kosten voor deze box zijn €12,50 inclusief verzendkosten. De merken zijn heel uiteenlopend: van high-end tot budget. 

Wat de Glossybox doet, kunnen wij ook, moeten Truly Yours en BlendBox hebben gedacht. Ik werd al helemaal blij toen ik het plaatje van de BlendBox zag. Benefit, Kate Spade, Stila, NARS, allemaal high-end merken om uit te proberen voor de prijs van €10? Het zullen echter wel miniatuur verpakkingen zijn. De eerste box moet nog uitkomen maar ik ben alvast heel erg benieuwd!


Truly Yours is vergelijkbaar met de Glossybox. Deze verloopt ook via een maandelijks abonnement dat je op elk gewenst moment kunt opzeggen. De eerste box is inmiddels uit en ook de box van februari is inmiddels compleet uitverkocht. Naar eigen zeggen krijg je volgens Truly Yours vijf luxe samples. Helaas niet echt fullsize dus. 


In Canada zijn ze weer net een stapje verder: daar kennen ze ook een box voor mannen! Meet de Hiskit, een maandelijks abonnement voor mannen die voor een aantrekkelijke prijs kunnen proberen. De service geeft aan dat mannen niet alleen de keuze hebben uit geurtjes en scheerspullen, maar ook sokken en andere mannendingen. Heel slim: ze benadrukken het gemak van uitproberen zonder naar de winkel te hoeven. Easy does it! Zie jij je vriend al een Hiskit bestellen? Ik ben heel benieuwd wanneer de mannelijke variant in Nederland zijn entree maakt. Ik denk dat het wel leuk is om je vriend zo'n box cadeau te geven!

De voordelen van een gift box is natuurlijk dat je voor een aantrekkelijke prijs verschillende merken en producten kunt uitproberen. Zo krijg je de kans om dingen te proberen die je normaal gesproken niet zelf snel zou kopen en dat is natuurlijk goedkoper dan het zelf aanschaffen voor de volle prijs. Daartegenover staat natuurlijk dat de producten uit de box je ook kunnen tegenvallen, dat je het niet fijn vindt of niet wilt gebruiken. Of dat er misschien één product is uit de box die je aanspreekt.

Zelf ben ik wel heel erg benieuwd naar de gift boxes! Ik wil er dan ook graag eentje bestellen, maar ik ben er nog niet helemaal uit welke. Wat zijn jullie ervaringen met de gift boxes? Welke hebben jullie weleens aangeschaft? En wat vonden jullie ervan?

Love to hear your thoughts!

Liefs 

1 opmerking:

  1. Ik hou er persoonlijk niet van om niet te weten wat erin zit. Als het allemaal tegenvalt is mijn geld wel weg ;)

    BeantwoordenVerwijderen

I love to hear your thoughts!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...